Wat zijn de kosten.

Iedereen in of buiten De Wilp kan lid worden van onze uitvaartvereniging. Contributie betaalt u vanaf de leeftijd van 18 jaar. Kinderen van leden zijn tot hun 18e levensjaar gratis.

Het lidmaatschap voor de uitvaartvereniging kost € 2,15 per persoon per maand. Een gezinslidmaatschap, 2 volwassenen en minderjarige kinderen, kost € 4,30 per maand.  Eenmaal per jaar wordt de contributie via automatische incasso geïnd. Betaald u liever via een acceptgirokaart, dan betaalt u 2 euro extra i.v.m. administratiekosten.

Zorg dat u bij de geboorte van een kind u dit zo snel mogelijk doorgeeft aan de vereniging. Alleen aangemelde kinderen hebben recht op onze ledenkorting en diensten.

Wanneer u 18 jaar of ouder bent en u wilt lid worden, dan betaald u instapgeld. Dit betekent dat u de voorafgaande jaren tot en met 18 alsnog de contributie moet voldoen. In de bijlage onder aan deze pagina leest u wat u moet betalen aan instapgeld.

Mocht u besluiten om het lidmaatschap te stoppen dan blijft het ingelegde geld van de vereniging. Ook kunt u dan geen aanspraak meer maken op de ledenkorting of een deel daarvan.

Voor meer informatie of aan-/afmelden als lid: uitvaartdewilp@gmail.com

Klik op Download voor de instapbedragen.

Instapbedrag
PDF – 62,0 KB 774 downloads