In het kort iets over de vereniging.

Uitvaartvereniging De Wilp en omstreken, opgericht 26 februari 1918, is de grootste vereniging van ons dorp met ruim 1100 leden. Het doel is om bij overlijden zo veel mogelijk zorgen voor nabestaanden uit handen te nemen. Ook kunt u gebruik maken van ons uitvaartcentrum. Als vereniging mogen wij geen winst maken en hanteren daarom ook heel lage tarieven voor onze diensten.

Met onze uitvaartverzorger Jouke Hoekstra en een tiental vrijwilligers verzorgen wij uitvaarten in en rond De Wilp. Van laatste verzorging tot monument, begrafenis of crematie. Bij overlijden neemt u contact op met Jouke Hoekstra (0511-48 24 44, dag en nacht bereikbaar). Voor meer informatie: www.joukehoekstra.nl

Het lidmaatschap voor de uitvaartvereniging kost € 25,80 per jaar. Bij overlijden keren wij € 950.- ledenkorting uit.

Daarvoor kunt u tegen gereduceerde prijzen gebruikt maken van onze uitvaartverzorger, uitvaartcentrum en diensten.

Verderop leest u meer over de diensten, lidmaatschap, ledenkorting en tarieven.